Hela


Warszawa M20 - 202 HELA

Hela jest moją drugą Warszawą, którą samodzielnie wyremontowałem. Jest to model FSO Warszawa 202 z 1964 roku. Auto zostało odrestaurowane w 2015 roku. Dla odróżnienia Heli od Adeli w trakcie remontu pozwoliłem sobie na wprowadzenie kilku zamian. Hela została polakierowana na wyróżniający się kolor perłowo biały. Nowa skórzana tapicerka została wykonana w beżowej tonacji. Silnik, zawieszenie, chromowana galanteria i inne wyposażenie pozostały oryginalne.

Warszawa M-20/202 produkowana w latach 1962-1964 to ostatnia seria produkcyjna popularnej Garbuski. Samochód został seryjnie wyposażony w nowy górnozaworowy 70-cio konny silnik polskiej konsrtukcji. Modele 202 i 201 były produkowane jednocześnie.

Hela jak każda Warszawa wyposażona jest w prawdziwe stalowe chromowane zderzaki, ogromną chromowaną atrapę z wąsem, metalowe klamki i uchylne trójkąciki w szybach. Skromne ale przestronne wnętrze wyposażone w niedzielone „amerykańskie” kanapy pozwalają na wygodną podróż nawet pięciu osobom. To wszystko sprawia, iż auto ma nienaganną prezencję i niepowtarzalny styl. Gdziekolwiek się pojawi wzbudza ogromną sympatię i uznanie ze strony innych kierowców oraz przypadkowych przechodniów.